creapy

Igår var jag och en kompis ute och brumma lite me bilen. Så körde vi på ett mörkt ställe så vi fick slå på helljuset å så fick vi reda på att någon lampa var sönder så vi körde till ett tomt ställe (trodde vi) och stannade. När vi skulle gå ut och kolla vilken lampa som var sönder såg vi att det stod en bil brevid oss typ 80 meter ifrån oss. Det satt en gubbe i bilen. Han hade ingen lampa igång eller något sånt. han bara satt där så vi bara här stannar vi inte så körde vi iväg snabbt som bara den och när vi gasa på iväg från han såg vi att gubben också körde iväg. Vi blev livrädda, tänk om han var en kriminell som ville jaga oss?

Vi körde till en rättså stor parkering, slog av motorn och gömde oss. Som tur va blev vi av med han men lite läskigt va det allt!

Vi kunde sedan köra vidare. Vi såg också två stycken bilar som racade mitt i natten på en smal väg.. idioter säger jag bara :)

Kommentarer
Postat av: Hilea

Dom är väl lite dyra dock, men jag va tvungen att prova för alla pratade om det...

2009-10-11 @ 11:56:16
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0