Gräv bort skåne...

Jag är nog en av alla miljoner människor i skåne som tycker att skåne är skit! Det hålornas håla. Människorna är fula, pratar sjukt konstigt och är allmänt konstiga. Jag vill bara bort härifrån. Det värsta av allt är nog att det finns bönder som är riktigt stolta att va bönner och de skryter ofta om sin gård etc. De borde ju lära sig att det är i storstaden allt händer!

usch usch usch!

Jag tycker alltså att vi borde gräva bort skåne från sverige. Låt skåne bli danskt, polskt eller whatever ingen bryr sig om vad som händer med denna ynka, mobbade plätt..

I skåne finns absolut inget att göra och landskapen är grymt fula. buuh!!

Framför allt måste jag säga att skånskan är ju värre än värst. Visste ni att gere betyder kjol? att nånn betyder snöre? att anksjuka betyder avundsjuk? Dessa är några ord som skånskan erbjuder. Och vem fan kan dem? Inte jag i alla fall.. Så bort med skåne en gång för alla.. Sverige hade mått mycket bättre av de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag vaknat. haha

2009-10-05 @ 18:30:08
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: haha jag försöker

2009-10-05 @ 18:32:30
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

vem tror du åker ut på fredag i Idol 2009?



http://johanekstrom.blogg.se

http://johanekstrom.blogg.se

2009-10-05 @ 18:38:34
Postat av: Doin' it fot the fame

jag vet, hon är sämst, men tror att en del kan tycka om hennes charm eller livlighet. Hon kommer nog stanna två-tre veckor, sen har svenska folket tröttnat :P

2009-10-05 @ 18:44:15
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: Ness

hejhej, allt bra med dig :)?

2009-10-05 @ 18:48:53
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har bott i skåne nu i 16 år och jag har aaaldrig hört talas om de exemplen du gav...riktigt gammal skånska förmodar jag. ^^

2009-10-05 @ 18:49:43
Postat av: Sanna

Tjaa allt bra? Gå gärna in och rösta på den du tycker ska vinna veckans blogg ^^

2009-10-05 @ 18:50:19
URL: http://lolad.se/
Postat av: Anonym

Sv: nja så där. du då?

2009-10-05 @ 18:56:56
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: BUNNY ♥

SKÅNE ÄR BÄST :S



VEM GILLAR NI BÄST UTAV KISSE, DESSIE OCH PAOW?



SVARA PÅ DET I MIN BLOGG NU!!!!

SÅ FÅR VI SE VEM SOM ÄR BÄST PÅ RIKTIGT ;)

2009-10-05 @ 18:59:54
URL: http://hellobunny.blogg.se/
Postat av: Den stolte skåningen!

Lilla du, ta ditt jävla skitsnack och stoppa upp nånstans där solen inte skiner! Och vad fan, ska Skåne grävas bort? Varför gräver vi inte bara bort dig ifrån Skåne, men just det, då krävs det för fan en hel armé för att flytta ditt arsle från vårt fina landskap.

En sak till, INGEN skåning har någonsin hört de orden innan, ta istället några idiotexempel från stockholmskan som FAKTISKT stämmer!

Skåne är inte plattare än ditt ansikte iallafall!

2009-10-12 @ 10:33:53
Postat av: En annan skåning

Hade det inte funnits bönder så hade du inte haft mat på bordet, din dumme fan! Och ja, vi tillhör hellre Danmark än Sverige p.g.a. att det finns sådana patetiska människor som du! Så lämna MITT land och flytta tillbaka till där du kommer ifrån! FFS! Och vad fan har du här nere att göra från början? Packa ditt skit och flytta NUUU, din jävla rasist!

2009-10-12 @ 15:35:12
Postat av: en tredje skåning

Förstår fan inte vad du gör i skåne om du hatar landskapet/folket/dialekten så mycket som du påstår?! och vad jag vet så är du fulare än någon skåning jag någonsin sett och eftersom du är 18 kan du ju ta dit jävla pick och pack och dra till ditt ÄLSKADE stockholm.

2009-10-12 @ 20:12:51
Postat av: en fjärde skåning

men lilla sara, eller förlåt mitt fel; stora sara. det är bara så jävla patetiskt allt detta snack om att gräva bort skåne. ofta man orkar lägga ner energi på att hata något så innerligt som du verkar göra. vad tjänar det till? och vad har du för anledning? vissa tycker skånska är fult, andra stockholmska. och ööe hur kan du påstå att människorna här är fula, har du tittat dig själv i spegeln någon gång? och som några andra skrivit över mig; flytta tillbaka till ditt underbara sthlm då, det är antagligen ingen som kommer sakna dig!

2009-10-13 @ 10:39:37
Postat av: irriterad skåning

moget att radera kommentarerna....

2009-10-13 @ 19:36:18
Postat av: Anonym

Du bara gnäller hela tiden, gnäll, gnäll, gnäll



I don't blame you, du är ju emo och det är erat signum

2009-10-19 @ 20:25:32
Postat av: Anonym

Du bara gnäller hela tiden, gnäll, gnäll, gnäll



I don't blame you, du är ju emo och det är erat signum

2009-10-19 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0