jjajajaja

Jajajajaja !! Hahahah ! Jag måste verkligen säga att en del verkligen tar illa upp av de ja skriver här å det e bra de för det e så det ska vara!

Jag kan börja med att säga att träningen igår va ganska så kul. Störde mig dock på att en viss "idontlike" person var närvarande men men. Hade faktiskt nå riktigt fina skott rätt i krysset de ni.

Visst är innebandy en lagsport men målvakten räknas väl också med i laget eller? Hur kul är det för utespelarna att kämpa och slita hårt när man ända får höra att man e dålig? Och hur motiverad blir man till och vilja spela när ens målvakt inte kan vara med på träningarna. Så ja innebandy e en lagsport men då borde målvakten vara med på träningarna så att vi kan bli ett bättre lag och inte släppa in så många mål. Men så e det tyvärr inte i mitt lag.. Där tränar utespelarna och sedan åker vi på match å då går det som det går och orsaken till det är delvis målvaktens fel, för att hon inte har varit med och tränat. Men men nu ska vi va glada =)

Kommentarer
Postat av: freak

vad jag hört så är det er målvakt som räddat er många ggr från större siffror än de ni haft.

2009-10-01 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0