Matchen igår!

Igår samlades nästan hela mitt lag, sedan åkte vi till en ort där vårt herrlag skulle spela match. Vi tjejer gillar ju killar så vi tyckte att detta var ett bra spaningsläge samt så måste ju lagen ställa upp för varandra. Efter en seg resa dit kom vi fram och började genast yra och leta efter ingången till hallen.. Efter ett tag hitta vi rätt och precis när vi skulle gå in i hallen sprang herrarna ut för en uppvärmningsrunda.

Hallen var för övrigt väldigt skrutten å rutten usch! Och hemmalaget hade inte mycket till publik. jag gjorde snabbt intryck på motståndralaget genom å säga "det är ju synd om motståndarna att det sitter så många tjejer här, de kommer ju bli distraherade" lite för högt så de hörde. När lagen värmde upp snacka spana vi in spelarna.. Fy fan va många va korta i motståndarlaget och pottfrilla hade de åsså. Något som jag sa till dem under matchen rätt många gånger =)

Matchen bröjade och målen började tyvärr rinna in för motståndarna men vi tjejer gjorde vårt bästa å hejja på våra gubbar i alla fall men tyvär räckte de inte. hah jag fick faktiskt ett tillfälle då jag kunde slänga ut mej mitt favoritord.. idiot haha. Jag och Nicki satt och snacka en massa bull och hon filmade när de spela för många av hennes vänner har sagt att innebandy är en messport men nej så är det inte. Minns inte exakt va som hände under de första perioderna för jag va typ mega hyper, mega damp.. satt å skratta åt vårt herrlag, åt motståndarna åt domarna, åt pottfrillorna å åt allt bull vi sa.

Under tredje perioden hände det verkligen en massa kul.. Jag tippade att matchen skulle sluta 10-3 men den sluta 13-4 och typ nästan hela vårt herrlag fick sitta på utvisningsbänken hahah det va sjukt kul och se. har aldrig varit med om något liknande.

Kolla den här bilden..



På bilden kan man se när fyra i vårt herrlago är utvisade samt 2 från motståndarna. jag tyckte att det va så coolt att fyra pers va utvisade samtidigt så jag ba jag måste ha en bild men sen så hade jag inget bra tillfälle och ta en bra bild för en kille från det andra laget stod ivägen så jag bara "du nummer 11 kan du flytta på dej lite så att jag kan få en bild?" hahah Det var helt sjukt för han flyttade på sig haha, snäll gubbe de xD

Det var tråkigt att matchen slutade som den gjorde men jag hade i alla fall skitkul! Va så jävla hyper och dampig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0