Sverige-danmark

Va det nån annan som följde matchen igår?

Jag tycker att sverige är usla och de borde ge upp tanken om VM! För har man haft problem med att ta sig dit kommer man väl ändå inte att lyckas i självaste vm? Jag tycker att vi borde skita i vm och sattsa på nästa Em lr nått. Typ ta en paus från allt och försöka få ihop ett bra lag och en bra tränare och framför allt skaffa en ny målvakt. Jag tycker att va heter han.. hmm andreas isaksson? i alla fall han e så jävla dålig! Tål verkligen inte människan! Skaffa en bättre målvakt!! Do it

Jag
tycker också att danmark kunde ha varit lite snällare mot oss.. Det kunde ha låtit oss få ett mål så matchen blev oavgjord. De va väl typ redan saäkrade en VM-plats eller? Liksom vi är grannländer, det ska väl betyda något?

aja.. återigen blir man besviken på att sverige suger på fotboll !!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hatade linje domarna igår , dom var så jävla prick rätt på offside hela tiden , fast där när zlatan hade bollen tror jag fan inte det var offside , vi kunde haft 2 mål där !

:S men nej då !!



Jag tycker som du faktiskt fixa upp laget ordentligt !nuu!

2009-10-11 @ 11:59:33
URL: http://niwy.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan vad less jag blev på dommarna. Det var inte ens lite rättvist.

2009-10-11 @ 12:33:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Cassandra <3

hejsan!

skulle vara kul om du kunde kika in på min blogg!

lämna gärna ett spår efter dig! :)

kram ccassiieesvensson.blogg.se

2009-10-11 @ 14:02:32
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Oliviajl.blogg.se läs om låt killar kämpa för er tjejer. kommentera om det var bra!

2009-10-11 @ 20:11:21
URL: http://oliviajl.blogg.se/
Postat av: ..

jag tycker inte du borde sitta här och skriva saker när du faktiskt inte har någon koll på vad det är du skriver om! sverige är inte usla på fotboll, vi har tagit oss til 5 mästerskap i rad, är det uselt? jag kan lova dig att det är inte många länder som klarat det. och sen kan du inte sitta och påstå att anderas isaksson är dålig. allvarligt!!!? kommentatorerna sa under den matchen att isaksson var i toppform, och så sitter DU och klankar ner på honom som har absolut INGEN aning om vad du pratar om! skaffa lite mer kött på benen (eller det behöver du inte) innan du uttrycker dig nästa gång :)

2009-10-13 @ 10:44:58
Postat av: seriöst?

Jag håller verkligen med "..." som skrivit den senaste kommentaren! Vet du överhuvudtaget vad du snackar om? Det med Andreas Isaksson, det finns kanske en anledning till att han har varit med så pass länge som han har! Dessutom är du antagligen blind eftersom du inte såg att han gjorde en del räddningar i matchen som lätt hade kunnat hamna i nätet istället. Tänk på vad du utalar dig om!

2009-10-14 @ 12:45:11
Postat av: Anonym

å andra sidan va fan kan du om fotboll ?

2009-10-19 @ 11:09:34
Postat av: Marina

Heej!

Jag har en tävling om veckans blogg.

Kom gärna in och vara med, instrukioner finns på sidan!



Ha en jätte trevlig dag!

2009-10-19 @ 11:30:50
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0