Matchen

Sorry för typ världens sämsta uppdatering men men. Igår spelade jag match! Jag var lite opepp innan men när vi väl kom fram till hallen vi skulle spela i blev allt mycket bättre. Förövrigt fick vi inte spela i våra orginaltröjor eftersom de är röda och våra motståndare hade vinröda tröjor. Vi fick ha svarta tröjor som ett herrlag hade lånat när de spelade mot vårt herrlag. Jag va sjukt äcklad för jag såg hur killen som hade min tröja torkade sig i huvudet sjukt många gånger med tröjan. Usch! Som tur va tröjorna tvättade =)

Matchen började sisådär vi spelade helt okej men målen strömmade in. Vems fel av det då? jo vår usla målvakt hih =) Vi spelade och kämpade och spelade och kämpade. Vi förlorade matchen såklart med ett uselt resultat som jag inte kommer nämna här. Det var kul och spela även om vi alltid förlorar men nån måste ju göra det eller?

Btw så är jag usel på att komma på rubriker ti mina inlägg men men :P

Kommentarer
Postat av: Publik

Ett uselt resultat beror väl inte bara på en målvakt ,innebandy är väl en lagsport?

2009-09-29 @ 18:45:07
Postat av: Emma

Jag trodde att alla var lika i en lagsport?

Sara, ingenting är en persons fel, det är lagets fel!

Att skylla en förlust på målvakten är ett dåligt beteende.

Lena gjorde säkerligen allt hon kunde och jag hoppas och tror verkligen att resten gjorde det också!

Ta nya tag och se frammåt, nästa match gör ni tillsammans bättre!

2009-09-30 @ 22:04:53
URL: http://metrobloggen.se/emmabergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0