Starbee

Vem är Starbee?

Starbee är en tjej på 18 år som lever livet som en stjärna i en liten håla i Skåne. Man kan kategorisera mitt liv i åtta olika punkter..


Musik
- Jag älskar allt som har med musik att göra. Jag sjunger typ jämt och lyssnar på musik 24/7. Dock är jag inte speciellt bra på att spela något instrument men det behöver man ju inte kunna när man kan sjunga.


Shoppa
- Vem älskar inte att shoppa liksom? Jag spenderar väldigt många timmar åt shopping och mina garderober är proppfulla. Hm tror nog att jag ska shoppa lite mer idag.


Sova
- Att sova är nog en av de sakerna jag älskar mest på jorden. Jag behöver minst 10-12 timmar för att jag ska må bra.


Tv
- Det brukar faktiskt bli några timmars tv för min del. Är ganska besatt av vissa tv-serier och jag följer typ alla serier man kan följa. 


Festa
- Vilken 18-åring gillar inte att festa? Wohoo.. på tal om fest, ikväll blir det fest fest fest fest! Det gillas skarpt.


Innebandy
- Förra året gick det upp för mig att jag ville börja med något nytt, så jag började spela innebandy. Det är faktiskt skitkul även om mitt lag bara förlorar hela tiden. Har ni tur kanske jag säger lag någon gång så ni kan få komma och kolla.


Vännerna
- Självklart har jag underbara vänner som jag gärna spenderar min tid med.


Killar
- Eftersom det inte finns någon man i mitt liv måste jag såklart hålla ögonen öppna. Det finns liksom så sjukt många snygga killar, grrr.


Jag måste också tillägga att jag går i skolan, buuuh! Men har bara ett år kvar på gymnasiet, wohooo. Det får räcka som presentation för tillfället. 


Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

Vilken blogg läser du hälst? Foki eller kissies?

2009-09-26 @ 16:33:44
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens fråga om idol! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/dagens-fraga.html#comment

2009-09-26 @ 16:39:03
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorrn så passa på :)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0